Subject: RE: Vs: Vs: Vs: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks
From: "Erik Teder" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 11:29:02 +0300

Tere!

Marje-Ly viibib kuni 25 juulini puhkusel, kuid me saime temaga 27ndal juba 
projekti meili teel kooskõlastatud ja lepingud allkirjastamiseks on 
väljastatud.
Kas oleks variant ka TrAMi poolt EHRis nüüd kooskõlastus saada, et saaksime 
ehitusloa väljastada?

Ettetänades

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xzCl5D_P7oO6355XhIa03nfE0HtzP5rAdw9rttiNb_XAl6cVfcRxkX8pUZ3pvGqUclq_fcSbk>

On 14.07.2025 11:25:38, Erik Teder <[email-masked]> wrote:

Tere!

Teil oli telefon välja lülitatud. Kas olete saanud EHRis ka kooskõlastuse 
ära saata, et saaksime ehitusloa väljastada?

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xzCl5D_P7oO6355XhIa03nfE0HtzP5rAdw9rttiNb_XAl6cVfcRxkX8pUZ3pvGqUclq_fcSbk>

On 27.06.2025 14:29:46, Marje-Ly Rebas <[email-masked]> 
wrote:

Tere

Nüüd projektiga korras.

Ristumiskoha ehitamise lepingu saatsin Karl Jakobsonile allkirjastamiseks 
(allpool väljavõte dokumendiregistrist).

From: Erik Teder <[email-masked]>
Sent: Friday, June 27, 2025 11:42 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: RE: Vs: Vs: Vs: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Saadan korrigeerityud digikonteineri, vaatasin ise ka üle ja minu hinnangul 
kõik märkused nüüd lahendatud.

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>

On 26.06.2025 09:25:49, Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Osa märkusi (tõin markeriga välja) ikka parandamata, palun korrigeerige. 
Selgituseks punkti 2 juurde – palun eristage koondplaanil, millised ehitised 
(sidetrass?) on perspektiivsed. Kui sidetrass ehitatakse kohe, tuleb näidata 
ka katte taastamine.

1.           Kooskõlastamiseks esitatud projektis ei ole arvestatud meie 
26.05.2025 kirja nr 7.1-2/25/8170-2 punktides 1 (jalgratta- ja jalgteele 
näha ette asfaltkate), 2 (äärekivid riigiteel ei ole vajalikud) ja 3 
(puuduvad olemasolevate õhuliinide leppemärgid) ning lisa punktides 6 
(ristumiskoha kilometraaž näidata tiitellehel ja joobistel) ja 7 
(teekaitsevöönd puudub) toodud nõuetega.

2.           Koondplaan ja taastamise plaan erinevad asendiplaanist – 
sidetrass, likvideeritavad liinid. Kui sidetrassi ei rajata ning selle 
asukoht ei ole selge, siis on mõistlikum see projektist eemaldada või 
perspektiivsed, selle projekti sisuks mitteolevad ehitised väga selgelt 
joonistel eraldada.

  <file:///C:/Users/Erik/AppData/Local/Mailbird/Store/A/230122/image004.png>

From: Erik Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 2:58 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fw: Vs: Vs: Vs: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Edastame korrigeeritud TL projekti teile.

Leping tuleks sõlmida:
Meander Kinnisvara OÜ, 14283208
Esindaja: Karl Jakobson, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>

------ Forwarded Message --------
From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: 25.06.2025 09:33:11
Subject: Vs: Vs: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks
To: 'Erik Teder' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere,

Saadan.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Erik Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Wednesday, June 18, 2025 10:59 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Re: Vs: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks

Jah, see tundub hea. Vaata et muud märkused saaks ka parandatud ja pane siis 
uus konteiner ja DWG mulle teele. DWG-d jagan teistele projekteerijatele, et 
saaksid aluse ära muuta.

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>

On 18.06.2025 11:29:17, Lauri Künnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Kas nii siis?

Tervitades,
Lauri

Saatja: Erik Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Tuesday, June 17, 2025 11:48 AM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Fw: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks

Kas saad parandused ära teha?

Punktis 1 ja 2 on mõeldud seda, et see osa peaks jääma asfalt ja ilma 
äärekivita ma saan aru:

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>

------ Forwarded Message --------
From: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 17.06.2025 11:32:14
Subject: RE: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks
To: Erik Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lp Erik Teder

Reshape OÜ

Märkused järgnevad.

1.	Kooskõlastamiseks esitatud projektis ei ole arvestatud meie 26.05.2025 
kirja nr 7.1-2/25/8170-2 punktides 1 (jalgratta- ja jalgteele näha ette 
asfaltkate), 2 (äärekivid riigiteel ei ole vajalikud) ja 3 (puuduvad 
olemasolevate õhuliinide leppemärgid) ning lisa punktides 6 (ristumiskoha 
kilometraaž näidata tiitellehel ja joobistel) ja 7 (teekaitsevöönd puudub) 
toodud nõuetega.
2.	Koondplaan ja taastamise plaan erinevad asendiplaanist – sidetrass, 
likvideeritavad liinid. Kui sidetrassi ei rajata ning selle asukoht ei ole 
selge, siis on mõistlikum see projektist eemaldada või perspektiivsed, selle 
projekti sisuks mitteolevad ehitised väga selgelt joonistel eraldada.

Ristumiskoha leping sõlmitakse kinnistu omanikuga või tema volitatud 
isikuga. Palun infot (nimi, kontaktisik), kellega sõlmime lepingu.

P.S. Projekt minu laual, kuna Andres Aasna puhkab kuni 6. juulini.

From: Erik Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, June 15, 2025 11:59 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Soometsa tee 9 projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Esitan teile vastavalt teie ettekirjutustele, Andresega tehtud kokkulepetele 
ning nõuetele vastava TL osa projekti Soometsa tee 9 mahasõidu osas. Oleme 
valmis selles osas lepingut sõlmima. Paralleelselt pandud taotlus uuesti 
EHRis ka menetlusse.

Tegime mahasõidu kitsamaks ja raadiused suuremaks nagu Andresega kokkuleppe 
jäi, nii, et oleks hiljem võimalik ka suuremal autol ligi saada. Lisaks 
laiendasime taastavat mahtu ning kaotasime ära sidekaevu osas taastamise.

NB! Sidetrass projektis on perspektiivne (tegemist vaskkaabliga). Tegelikult 
hoone liitub Telia valguskaabliga, kuid selle liitumise asukoht ei ole veel 
selge. See lahendatakse eraldi projekti ja taotluse raames ning siis saab ka 
vastava taastamise ette näha kohe õigesse kohta.

Parimat

Erik Teder

Reshape OÜ

Projektijuht

+372 5902 7160

www.reshape.ee <http://www.reshape.ee/>
Tõrge! Failinime pole määratud.

Tõrge! Failinime pole määratud.

  <https://tracking.getmailbird.com/OpenTrackingPixel/?messageId=[email-masked]&senderHash=B96C4B5B3AE3644BED9B139944952100B87C438AC9A473554A077456CD01B8CE&recipientHash=2C69976FAEF8D3515B1300BCB3AA9AECD5B93B6B37D300FEEEC7924B42A4B628&internalId=836191b6-5647-44ac-b758-6101259220e0>